torstai 2. marraskuuta 2017

BR-lelu projekti

🎃HALLOWEEN🎃

28.10 


Viikko 41 kävin ensimmäistä kertaa BR-lellusa kysymässä mahdollista asiakastyötä halloween tapahtuman ajaksi lauantaina 28.10. Kun kävin Br myymällässä kysymässä myymälän työnantaja oli hyvin kiinostunut työstämme ja ajatuksestamme. Ajatuksenani oli tehdä jonkinlainen kuvausjärjestelly ja maskeeraus. Tiettysti tämä työ muutui kun vaihdoin tiimiä suurempaan porukaan jossa oli jo 4 henkilöä. mutta loppu peleissä heistä lähti yksi.
Mutta takaisin asiaan elikäs saimme asiakaaksi Plazan Br-lellun.

BR-lelussa saimme työksi tehdä kuvausjärjestellyn ja esim tehdä muovailluvahaa ja vesi tatuointeja.

Minä itse olin pukeutunut luurangoksi ja toinen tiimiläiseni Eevi oli noita. Lauantaina kun saavuimme Br-leluun aloitimme ensimmäisenä minun maskeerauksen. Ensiajatuksena oli että puolet naamastani olisi luurankona mutta teimme sitten koko naamastani luurangon ja se näytikin minusta paremmalta. Sen jälkeen teimme kuvusjärjestelly alueen jossa oli yksi mustasermi, hiukan punertavan liilakangas, kangaslepakoita, paperi kuu, isohautakivi ja hämähäkkin setiä+hämähäkejä. Kun Eevi ja minä olimme valmiiksi meikattu rupesimme hetken auikaa ottamaan kuvia meistä. 
Tässä olen minä luurankona kuvia oli välillä hyvin vaikea otaa kun kamera ei hallunut olla yhteistyökykyinen, mutta kyllä kuvat onistuivat ihan hyvin omasta mielestäni meikistä pidin suunatomasti.
Tässä on Eevi ja hänen noita luukinsa.


BR-LELU MOTOROLA

Mikä meni hyvin? 
 -Kuvausjärjestelly
-maskeeraus
-totetus
-lasten kanssa oleminen
-vesitatuoinin
-muovailu vahat
- tulimme hyvin toimeen lasten kanssa

Mikä meni huonosti?
-kaikki mitä oli ajateltu ei onnistunut
-meikki pelotti joitakin ihmisiä

Mitä oppimme?
- olemaan nopeita jos asiakaita on paljon
- Tekemään nopeasti vesitatuointeja

Mitä ottamme käytäntöön?
- nopeuden asiakaiden kanssa 
-kertomaan kaikken olellaisen









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti