maanantai 27. marraskuuta 2017

kontakti

KONTAKTI

PUHELINKONTAKTI

Puhelinkontakteja otaessa kanataa aina olla jonkinlainen muisti lappu ja muistiinpano välineet esim jos sovitette tapaamisia tämän myymälän kanssa. Muistilappu voi esim olla sitä varten jos unohdat mitä sinun pitää sanoa tälle itse asiakaalle.

ASIAKASKONTAKTOINTI KASVOKKAIN

Kun tapaat asiakaan kasvokain niin tärkeintä on tietenkin hyvä ensivaikutelma ja millä tavalla lähestyt asiakasta. Tärkeintä on tietenkin hymyilly ja asialinen käytäytyminen. Tietysti jokaisessa asiakas käynillä pitää olla muistio muka että muistaa kaikki tärkeimät tapaamiset

PALAVERI ASIAKKAAN KANSSA

Palavereissa asiakaan kanssa voi kysyä ennemmin jotain hyvin tärkeitä kysymyksiä ja saada tärkeämää tietoa itse asiakastyöstä ja niisä on myös tietysti helppo sopia uusia käyntejä ja sopia milloin asiakastyö tulaan tekemään.

Tiimipalavereissä

Tiimipalavereissä puhutaan tiimin sisäisistä asiostta ja esimerkiksi tulevista töistä ja projekteista.

BLOGGAMINEN

Bloggaminen on esim oman julkisen päiväkirjan käyttöä nettissä jossa voit esim ilmaista omia mielipiteittäsi jostaikin asioista kertoa elämästä julikisesti.

FACEBOOK

Facebooksissa  viestintä voi tapahtua erinlaisissa asiolla esim. jakamalla iltalehden otsikoitta ja muita aiheitta joita voi jakaa. Enimistösään facessa pidetään mielestäni yhteyttä ystäviin joita ei niin paljon näe vaapa ajalla. 

INSTAGRAM

Instagramissa voit viestiä esim ystävillesi kuvan kerra ja esim youtubettajana videoista joita on tulossa lähi aikoiana youtubeen.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti